Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království
Autor: Chramostová, Natalie
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit v mikroregionu Království. Jejím cílem je na základě výsledků analýzy navrhnout doporučení, která by směřovala ke zlepšení současného stavu marketingových aktivit mikroregionu Království a napomohla tak k jeho rozvoji. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou a zvláštní pozornost je věnována závěrečným doporučením. Teoretická část je zpracována podle odborné literatury, která obsahuje teoretické informace a poznatky týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho prvků, marketingového prostředí a marketingového řízení. Část praktická čerpá z části teoretické. V ní jsou charakterizovány jednotlivé obce nacházející se v mikroregionu Království, provedena analýza současného stavu marketingových aktivit a na závěr autorkou navrhnutá závěrečná doporučení týkající se právě marketingových aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42193
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49975


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chramostová_2018_dp.pdf 3.489Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chramostová_2018_op.docx 22.82Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chramostová_2018_vp.docx 21.94Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet