Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Autor: Swiderová, Iveta
Vedoucí: Tomancová, Lucie
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků vybraného obchodu pobočky řetězce s nábytkem. Cílem je získat zpětnou vazbu od zákazníků na nabízené služby a výrobky a pomocí této zpětné vazby navrhnout opatření k odstranění zjištěných nedostatků. Teoretická část se věnuje vymezení vybraných základních pojmů týkajících se daného tématu. Praktická část zahrnuje získaná data. Tyto data jsou analyzována, interpretována a jsou uvedeny návrhy na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42207
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 49995


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
swiderová_2018_dp.pdf 2.978Mb PDF Zobrazit/otevřít None
swiderová_2018_op.docx 22.25Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
swiderová_2018_vp.docx 22.22Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet