Uvedení Kofoly na tureckém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uvedení Kofoly na tureckém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uvedení Kofoly na tureckém trhu
Autor: Canozler, Batuhan
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Cílem diplomové práce je analyzovat potenciál vstupu české společnosti Kofola na turecký trh. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. V této kapitole jsou představeny základní pojmy: mezinárodní marketing, marketingová strategie, produktové úpravy, marketingová komunikace a mixy. Ve druhé, analytické, části se věnuje pozornost jak kvalitativnímu, tak kvantitativnímu výzkumu. Cílem kvantitativního výzkumu je obecné vnímání složek společnosti Kofola mezi tureckými spotřebiteli podle jejich sociodemografických klasifikací. Kromě toho jsou také předloženy výsledky kvalitativního výzkumu slepé chuti. Třetí, zároveň poslední, část se zabývá projektem představujícím zahajovací kampaň společnosti Kofola pro turecký trh. Na základě výsledků výzkumu jsou v kampani navrženy vhodné nástroje marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42415
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketing Communications
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50277


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
canozler_2018_dp.zip 3.076Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
canozler_2018_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
canozler_2018_vp.docx 122.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet