Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody |
Author: |
Konečná, Jana
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o sociální reklamě se zaměřením na ochranu přírody. Kon-krétně se zaměřuje na ochranu hospodářských zvířat. Teoretická část práce popisuje rozdíly mezi komerční a nekomerční reklamou, reklamní apely a problematiku chovu zvířat ve velkochovech. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumu a jeho vyhodnocení. Projektová část je zaměřena na návrh sociální reklamní kampaně se zaměřením na ochranu přírody. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42427
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
50297
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account