Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun
Autor: Krhánek, Ondřej
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření ideální strategie pro celý proces rebrandingu a změny názvu značky Capri-Sun. K tomu je zapotřebí provést analýzu stávající situace, určit momentální pozici na trhu a vnímání značky. Dále definovat cílové skupiny a profil zákazníka, pomocí výzkumů zjistit klíčové aspekty v rozhodování zákazníka o nákupu, hlavní asociace spojené s produktem a na základě toho zvolit optimální formu komunikačního mixu. Vý-stupem práce bude podrobný a kompletní komunikační plán pro období rebrandingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42430
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50301


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krhánek_2018_dp.pdf 5.098Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krhánek_2018_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krhánek_2018_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet