Marketingová strategie a komunikační plán nově vznikající kavárny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie a komunikační plán nově vznikající kavárny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie a komunikační plán nově vznikající kavárny
Autor: Macálková, Eva
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie a komunikačního mixu nově vznikající kavárny. Práci tvoří část teoretická, praktická a projektová. Teoretická část práce je tvořena definicemi základních pojmů týkajících se marketingu služeb a marketin-gového mixu služeb, specifik komunikace ve službách, strategického marketingového plá-nování a dále představuje teoretická východiska marketingových analýz a marketingového výzkumu. Praktická část představuje konkrétní kavárnu, aplikuje na ni získané poznatky a obsahuje také vyhodnocení dotazníkového šetření, analýzu konkurence a PEST a SWOT analýzu. Projektová část obsahuje návrh marketingového mixu kavárny a projekt komuni-kační strategie pro zvolenou cílovou skupinu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42434
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50305


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
macálková_2018_dp.zip 2.165Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
macálková_2018_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
macálková_2018_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet