Funkční využití virálního marketingu v oblasti energetických nápojů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Funkční využití virálního marketingu v oblasti energetických nápojů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Funkční využití virálního marketingu v oblasti energetických nápojů
Autor: Molnár, Štefan
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou virálneho marketingu a jeho možným vyu-žitím v oblasti energetických nápojov na českom trhu. V teoretickej časti práce sú predsta-vené základné teoretické východiská, ktoré na túto tému ponúka súčasná odborná literatúra. Praktická časť práce analyzuje vybrané virálne kampane a zároveň súčasne predstavuje výs-ledky marketingového výskumu, ktorý skúma úspešnosť analyzovaných virálnych kampaní. Poslednou časťou diplomovej práce je projekt, ktorého cieľom bolo vytvoriť kampaň, ktorá by mohla mať potenciál stať sa virálnou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42438
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50312


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
molnár_2018_dp.pdf 3.523Mb PDF Zobrazit/otevřít None
molnár_2018_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
molnár_2018_vp.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet