Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s
Autor: Křivánková, Zdeňka
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá identifikací konkurenčního prostředí značky Jack Daniel´s a následně vyhodnocuje a navrhuje marketingovou komunikaci značky. Teoretická část obsahuje rešerše odborné literatury a zdrojů, které se váží k tématu značka, konkurenční prostředí a marketingová komunikace. V praktické části je nejprve popsán profil značky Jack Daniel´s. Následně je značka a její konkurence analyzována, za použití sekundárních dat poskytnutých společností Brown-Forman. Další analytické nástroje tvoří vybrané analýzy a focus group se skupinou spotřebitelů. Doplňujícím nástrojem je také expertní rozhovor s marketingovým manažerem společnosti Brown-Forman. V projektové části se pracuje s výstupy z praktické části a jsou v ní navrženy nástroje pro optimální marketingovou komunikaci značky a jejich variant, s důrazem na její působení vůči spotřebiteli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42475
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50370


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
křivánková_2018_dp.pdf 10.57Mb PDF Zobrazit/otevřít None
křivánková_2018_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
křivánková_2018_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet