Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s |
Autor: |
Křivánková, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá identifikací konkurenčního prostředí značky Jack Daniel´s a následně vyhodnocuje a navrhuje marketingovou komunikaci značky. Teoretická část obsahuje rešerše odborné literatury a zdrojů, které se váží k tématu značka, konkurenční prostředí a marketingová komunikace. V praktické části je nejprve popsán profil značky Jack Daniel´s. Následně je značka a její konkurence analyzována, za použití sekundárních dat poskytnutých společností Brown-Forman. Další analytické nástroje tvoří vybrané analýzy a focus group se skupinou spotřebitelů. Doplňujícím nástrojem je také expertní rozhovor s marketingovým manažerem společnosti Brown-Forman. V projektové části se pracuje s výstupy z praktické části a jsou v ní navrženy nástroje pro optimální marketingovou komunikaci značky a jejich variant, s důrazem na její působení vůči spotřebiteli. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42475
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50370
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet