Komunikační strategie portálu cestujlevne.com

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie portálu cestujlevne.com

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie portálu cestujlevne.com
Autor: Šimková, Zuzana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na návrh nové komunikační strategie portálu cestujlevne.com. Návrhu předchází teorie dané problematiky, kterou tvoří důležitá témata z oblasti spojené s cestovním ruchem, cílovými skupinami, analýzou konkurence, komunikační strategií a digitálním marketingem. Na základě rešerše literatury je stanovena metodika a výzkum práce, který rozebírá zvolenou metodu volby konkurence, segmentace i profilaci cílových skupin ze sekundárních dat. Na základě zjištění cílových skupin je vytvořen individuální hloubkový rozhovor, který zkoumá hloubku dané problematiky a pomáhá ke zjištění detailů k vytvoření nové komunikační strategie portálu. Doplňující výzkum tvoří online interview s blogery. Samotným projektem je vytvoření komunikační strategie, která by měla přinést další potenciální zákazníky při inovaci a přeměně portálu z levných letenek na cestovatelský portál.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42492
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50393


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šimková_2018_dp.pdf 5.011Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šimková_2018_op.doc 147Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šimková_2018_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet