Vnímání značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Tlustá, Kateřina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42494
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje vnímání značky Vitana v kategorii koření na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část se zaměřuje na problematiku značky a blíže rozebírá kvalitativní výzkum. Praktická část představuje společnost Vitana, její pozici na trhu a hlavní konkurenty. Součástí praktické části je marketingový výzkum zaměřený na znalost značky. Projektová část obsahuje strategii na zlepšení vnímání značky Vitana v kategorii koření.
dc.format 127 s. (26 608 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační strategie cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject produktová strategie cs
dc.subject prvky značky cs
dc.subject spotřebi-tel cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject značka cs
dc.subject znalost značky cs
dc.subject Brand en
dc.subject brand awareness en
dc.subject brand elements en
dc.subject brand perception en
dc.subject communication strategy en
dc.subject con-sumer en
dc.subject product strategy en
dc.subject qualitative research en
dc.title Vnímání značky
dc.title.alternative Brand Perception
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated This master´s thesis is focusing on brand perception of Vitana brand in the category of dry spices on the Czech market. The thesis is divided into a theoretical, practical and project part. The theoretical part focuses on the issue of the brand and further analyzes qualitative research. The practical part represents company Vitana, its market position and its main competitors. Part of the practical part is marketing research focused on brand knowledge. The project part contains a strategy to improve the brand perception of Vitana brand in the category of dry spices.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50402
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
tlustá_2018_dp.pdf 3.783Mb PDF View/Open None
tlustá_2018_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
tlustá_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account