Budování módní značky v digitálním prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování módní značky v digitálním prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování módní značky v digitálním prostředí
Autor: Brůhová, Michaela
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá budováním módní značky v digitálním prostředí. Pro účely této bakalářské práce byla zvolena rychle se rozvíjející mladá návrhářka se svou módní značkou, která se nazývá Lay Sedláková. Tato značka působí v České republice od roku 2016 a nyní je ve fázi formování a získávání většího povědomí na trhu s českou módou. V teoretické části bakalářské práce je popisován především význam značky, její budování a branbuilding. Tyto teoretické pojmy jsou zasazeny do digitálního marketingu a jejich vzájem-ného vztahu. Dále je v této části popsána metodika práce. Na teoretickou část navazuje praktická, která bude sloužit především pro interpretaci dat, zodpovězení výzkumných otázek a návrhu na zlepšení. Výzkumné otázky jsou zjištěny na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konkrétně se jedná o focus group a dotaz-níkové šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42543
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50476


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brůhová_2018_dp.zip 22.90Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brůhová_2018_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brůhová_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet