Budování značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Ferbr, Filip
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42547
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje tématice budování značky v kontextu trhu malých audiovizuálních produkcí. Cílem práce je připravit východiska pro navržení nové osobní značky audiovizuální produkce, která je předmětem podnikání autora této práce. Autor se v teoretické části zaměřuje na definici pojmu značka, její historii a hodnotu. V praktické části pak provádí rozsáhlý kvalitativní výzkum zaměřený na mapování rozhodovacího procesu svých klientů. Dále provádí komparativní analýzu konkurence a vypracuje SWOT analýzu své značky. V doporučení navrhuje konkrétní kroky, které je nutné následovat, aby nově vzniklá značka byla konkurenceschopná a mohla obsadit svébytné místo na trhu.
dc.format 57
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject Budování značky cs
dc.subject Osobní unačka cs
dc.subject Video cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Freelancer cs
dc.subject Value Proposition Canvas cs
dc.subject Potřeby cs
dc.subject Obavy cs
dc.subject Touhy cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Strategie cs
dc.subject Brand en
dc.subject Brand Building en
dc.subject Personal Eye en
dc.subject Video en
dc.subject Marketing en
dc.subject Freelancer en
dc.subject Value Proposition Canvas en
dc.subject Needs en
dc.subject Concerns en
dc.subject Desires en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Strategy en
dc.title Budování značky
dc.title.alternative Brandbuilding
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the topic of brand building in the context of the market for small audiovisual productions. The aim of the thesis is to prepare the basis for designing a new personal brand of audiovisual production which is the subject of the author´s enterprise. In the theoretical part, the author focuses on the definition of the brand, its history and its value. In the practical part he performs extensive qualitative research focused on mapping the decision-making process of his clients. It also performs a comparative analysis of the competition and develops a SWOT analysis of its brand. In the recommendation, he suggests concrete steps that need to be taken to ensure that the newly created brand is competitive and can occupy a distinctive market place.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50480
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
ferbr_2018_dp.zip 56.58Mb Unknown View/Open None
ferbr_2018_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
ferbr_2018_vp.doc 156Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account