Vnímání značky Baťa ve vybraných oblastech Jižní Ameriky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky Baťa ve vybraných oblastech Jižní Ameriky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky Baťa ve vybraných oblastech Jižní Ameriky
Autor: Horáková, Karolína
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce mapuje povědomí o značce Baťa ve vybraných oblastech jihoameric- kého kontinentu, konkrétně v Chile a v Kolumbii. Teoretická část této práce definuje pojmy a sumrazuji informace rešerží a čerpáním z doporučené literatury, z internetových zdrojů a jiných odborných publikací. Popisuje oblasti relevantní pro předmět zkoumání této práce, tedy značku, branding a marketingový výzkum. Tento teoretické část je poté využit pro realizaci praktické části této práce. Praktická část se zabývá rešerží základních informací o značky Baťa. Zaobývá se stručnou historií značky a expanzí značky do zahraničí. Dále je pak v praktické části realizován kvalitativní a kvantitativní výzkum v daných oblastech. Z výsledků výzkumů je vypracováno shrnutí, zpracovány jsou závěry a doporučení pro značku. V závěru praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42554
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50489


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horáková_2018_dp.zip 108.7Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horáková_2018_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horáková_2018_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet