Vnímání značky Baťa ve vybraných oblastech Jižní Ameriky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání značky Baťa ve vybraných oblastech Jižní Ameriky |
Autor: |
Horáková, Karolína
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce mapuje povědomí o značce Baťa ve vybraných oblastech jihoameric- kého kontinentu, konkrétně v Chile a v Kolumbii. Teoretická část této práce definuje pojmy a sumrazuji informace rešerží a čerpáním z doporučené literatury, z internetových zdrojů a jiných odborných publikací. Popisuje oblasti relevantní pro předmět zkoumání této práce, tedy značku, branding a marketingový výzkum. Tento teoretické část je poté využit pro realizaci praktické části této práce. Praktická část se zabývá rešerží základních informací o značky Baťa. Zaobývá se stručnou historií značky a expanzí značky do zahraničí. Dále je pak v praktické části realizován kvalitativní a kvantitativní výzkum v daných oblastech. Z výsledků výzkumů je vypracováno shrnutí, zpracovány jsou závěry a doporučení pro značku. V závěru praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42554
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50489
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet