Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role sociálních sítí v komunikaci vybraných hudebních festivalů
Autor: Kinc, Michal
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na komunikaci hudebních festivalů Colours of Ostrava, Mácháč Festival a Tomorrowland na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube. Cílem bakalářské práce je zanalyzovat jakou roli zastávají sociální sítě v komunikaci vybraných hudebních festivalů Teoretická část bakalářské práce se zabývá definováním významu pojmů spojené se sociálními sítěmi a hudebními festivaly. V praktické části jsou vybrané hudební festivaly představeny. Následně jsou zpracována data z realizované analýzy přidávaných příspěvků vybranými hudebními festivaly na sociální sítě v lednu 2018. Sekundární data byla převzata z již dříve realizovaných výzkumů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42558
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50497


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kinc_2018_dp.zip 1.336Gb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kinc_2018_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kinc_2018_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet