Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image
Autor: Machálková, Klára
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je vánoční televizní reklama se zaměřením na budování image značky. Klíčovým úkolem je zjistit, jak tyto reklamní sdělení působí na cílovou skupinu, jak skupina tyto reklamy vnímá spolu se značkou, a to na základě kvalitativního výzkumu provedeného formou focus group. Teoretická část je věnována základní termino-logii, analýze pojmů souvisejících s tématem, a nastavení metodologie práce. Praktická část se konkrétně zabývá čtyřmi vybranými vánočními reklamami a jejich zadavateli, analýzou výzkumu a jeho vyhodnocení. Závěr této práce je věnován vyhodnocení ohnis-kové skupiny a doporučení pro zadavatele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42567
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50508


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
machálková_2018_dp.pdf 2.622Mb PDF Zobrazit/otevřít None
machálková_2018_op.doc 158.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
machálková_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet