Marketingový mix zvolené značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix zvolené značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix zvolené značky
Autor: Martincová, Dominika
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Marketingový mix zvolené značky se zabývá využíváním nástrojů marketingového mixu značkou Playbag. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vycházeno z odborné literatury a jsou popisovány jednotlivé prvky marketingového mixu obecně, dále je zde řešeno téma designu, brandu, brandbuildingu a nákupní chování. V praktické části je představena značka Playbag a jsou zde podrobně rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu s využitím sekundárních dat. Součástí praktické části je kvalitativní šetření realizované prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s deseti účastníky, kteří batoh Playbag již vlastní, jsou tedy zákazníky této značky a mohou díky tomu podat objektivní pohled na marketingový mix z pohledu zákazníka. V závěru práce jsou vyjadřována autorčina stanoviska a návrhy a připomínky k marketingovému mixu značky Playbag na základě výsledků sekundární analýzy a kvalitativního šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42569
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50510


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
martincová_2018_dp.pdf 3.226Mb PDF Zobrazit/otevřít None
martincová_2018_op.pdf 765.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
martincová_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet