Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Holíková, Lucie
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42591
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o aktuálním stavu využívání blogu jako nástroje marke-tingové komunikace značky Converse i s výhledem do budoucna. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako je blog, módní bloger a značka. Teo-retické poznatky jsou poté přeneseny do praxe za pomoci vlastní analýzy vybraných módních blogů s cílem určit, který z nich dosahuje vyšších kvalit, dle předem stanove-ných hodnotících kritérií. Pozornost je věnována také tomu, jak spolupráci se značkou vnímají blogeři. Důležitou součástí je i pohled, zda je blog stále efektivním nástrojem marketingové komunikace značky Converse z pohledu marketingového zástupce značky. Postoje všech účastníků byly zjišťovány za pomoci osobních rozhovorů. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky, spolu s návrhy na zlepšení vzájemné spolupráce ze strany blo-gerů spolu a popis plánované strategie využívání blogů jako nástroje marketingové ko-munikace značky v blízké budoucnosti.
dc.format 72 s. (112 349)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject blog cs
dc.subject bloger cs
dc.subject blogosféra cs
dc.subject módní blog cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject influencer cs
dc.subject značka cs
dc.subject blog en
dc.subject blogger en
dc.subject blogosphere en
dc.subject fashion blog en
dc.subject online marketing en
dc.subject social media en
dc.subject influencer en
dc.subject brand en
dc.title Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
dc.title.alternative Blog as a Tool of Marketing Communication of Converse Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the actual state of blogging as a communications marke-ting tool for the Converse brand today and also in the future. It summarises theoretical basis and definitions about blogs, fashion bloggers and the Converse brand. Theoretical knowledge is transformed into practice by using an own analysis of chosen fashion blogs. The aim of the practice is to determine which of the blogs are higher quality based on our evaluation criteria established well in advance. Special attention is also given based on cooperation with the brand perceived by the bloggers. An important part of the thesis cre-ates an insight to actually use blogs as a tool for the marketing communication of the Converse brand. The attitude of all the participants will be surveyed by the personal in-terviews. Thus the conclusion summarises that, all knowledge with the suggestion for potential improvement of communication between bloggers, the brand and the descripti-on of planned strategy for using blogs as a tool of marketing communication of the Con-verse brand in the nearest future.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50538
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-27


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
holíková_2018_dp.zip 1.930Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
holíková_2018_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
holíková_2018_vp.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet