Měření spokojenosti zákazníků společnosti Cukrárna Dino

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků společnosti Cukrárna Dino

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků společnosti Cukrárna Dino
Autor: Janečková, Hana
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků se službami společnosti Cukrárna DINO ve Zlíně s orientací na silné a slabé stránky společnosti. Cílem práce je analyzovat současný stav subjektu a na základě srovnání s teoretickou bází a výslednými hodnotami kvantitativního šetření učinit závěry pro případná zlepšení. Teoretická část práce se zabývá zejména poznatky domácích i zahraničních autorů v oblasti marketingu služeb a maloobchodu, praktická část analyzuje silné a slabé stránky a měří spokojenost zákazníků pomocí dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42593
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50540


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janečková_2018_dp.pdf 3.280Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janečková_2018_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janečková_2018_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet