Digitální distribuce hudebních nahrávek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální distribuce hudebních nahrávek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vašíček, Filip
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42609
dc.description.abstract Práce se zabývá vybranými online hudebními streamovacími servisy, které lze používat v českém prostředí. Srovnávací analýza porovnává klíčové parametry u jednotlivých služeb, a její součástí je finální vyhodnocení vhodnosti každé služby pro českého zákazníka na základě těchto parametrů. V hlavní části práce jsou uvedeny výstupy z hloubkových strukturovaných rozhovorů s respondenty z vybrané cílové skupiny (15-35 let) na téma, jakým způsobem poslouchají hudbu a proč, a zároveň jsou uvedeny výstupy z dotazníkového šetření, zjišťujícím, jak moc sledovaná cílová skupina dnes již využívá tyto streamovací servisy. Závěr práce uvádí doporučení změn marketingové komunikace na základě zjištěných dat.
dc.format 91 s. (116 658 znak)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudba cs
dc.subject hudební průmysl cs
dc.subject způsoby poslechu hudby cs
dc.subject digitalizace hudby cs
dc.subject online streamovací servisy cs
dc.subject streamování hudby cs
dc.subject hudba online cs
dc.subject listening to music en
dc.subject music industry en
dc.subject ways of listening to music en
dc.subject digitization of music en
dc.subject online streaming services en
dc.subject music streaming en
dc.subject online music en
dc.title Digitální distribuce hudebních nahrávek
dc.title.alternative Digital Distribution of Music Recordings
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with selected online music streaming services which can be used in the Czech Republic. Comparative analysis compares key parameters for each service and includes a final evaluation of the suitability of each service for a Czech customer based on these parameters. In the main part of the thesis there are outcomes from in-depth structured interviews with respondents from the selected target group (15-35 years old) that show how they listen to music and why, and at the same time the outputs from the questionnaire survey outline how much the target group already uses these streaming services today. The conclusion of the thesis states recommendations for changes in marketing communication based on the data.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50559
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
vašíček_2018_dp.pdf 3.545Mb PDF View/Open None
vašíček_2018_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
vašíček_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account