Marketingové komunikace Festivalu fantazie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Festivalu fantazie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Festivalu fantazie
Autor: Vondráček, Tomáš
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace Festivalu fantazie, které má sloužit jako podklad pro jejich zlepšení a vytvoření nové, silné komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a event marketingu se zaměřením na festivaly. Praktická část následně obsahuje analýzu současné marketingové komunikace festivalu, dotazníkové šetření, které bylo aplikováno na účastnících festivalu, rozbor rozhovoru s ředitelem festivalu. Na základě získaných informací jsou k závěru práce navrhnuta doporučení pro zlepšení v oblasti marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42611
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50561


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vondráček_2018_dp.zip 16.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vondráček_2018_op.pdf 1.654Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vondráček_2018_vp.docx 123.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet