Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle
Autor: Jasenský, Jiří
Vedoucí: Pavelka, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vztahem umění a reklamy v konkrétní kauze Andy Warhol Edition Bottle, která představuje transfer původního uměleckého díla umělce Andyho Warhola do reklamního produktu švédské společnosti Absolut. Společnost Absolut vyrábí celosvětově známou vodku a je proslulá svou ikonickou lahví i neotřelými reklamními kampaněmi. Teoreticko-metodologická část práce na základě odborné literatury vytváří teoretický rámec zkoumané problematiky, na který navazuje část analyticko-interpretační obsahovou analýzou dokumentů. Hledá souvislost mezi životem a tvorbu Andyho Warhola a marketingovými strategiemi společnosti Absolut. Dále analyzuje transfer uměleckého díla do reklamního produktu a v závěru odpovídá na stanovené výzkumné otázky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42618
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 50586


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jasenský_2018_dp.pdf 3.808Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jasenský_2018_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jasenský_2018_vp.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet