Začleňování netradičních výtvarných technik do edukačního procesu v mateřské škole

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Začleňování netradičních výtvarných technik do edukačního procesu v mateřské škole

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Začleňování netradičních výtvarných technik do edukačního procesu v mateřské škole
Autor: Třináctá, Lucie
Vedoucí: Krčíková, Tereza
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá možnostmi začlenění vybraných netradičních výtvarných technik do edukačního procesu v mateřské škole. Cílem teoretické části práce je popsat tradiční a netradiční výtvarné techniky a objasnit postavení netradičních výtvarných technik v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Cílem praktické části práce, která má aplikační charakter, je vytvořit vzdělávací program, který využívá netradiční výtvarné techniky vhodné pro rozvoj výtvarných dovedností dětí předškolního věku. Soubor edukačních činností ověřit a evaluovat v prostředí mateřské školy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42844
Datum: 2017-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47935


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
třináctá_2018_dp.pdf 6.260Mb PDF Zobrazit/otevřít None
třináctá_2018_op.docx 16.17Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
třináctá_2018_vp.docx 19.98Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet