Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express
Autor: Valentová, Barbora
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Coffee Express. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V první, teoretické části, jsou s pomocí odbornýh zdrojů vysvětleny základní pojmy týkající se marketingového mixu a jeho nástrojů, SWOT analýza a PESTLE analýza. Praktická část obsahuje popis firmy Coffee Express a popisuje současný stav marketingového mixu společnosti, SWOT a PESTLE analýzy. Součástí je taktéž analýza konkurence, modifikace stávajícího marketingového mixu a dotazníkové šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42881
Datum: 2017-11-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 48001


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
valentová_2018_dp.pdf 2.820Mb PDF Zobrazit/otevřít None
valentová_2018_op.doc 87Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
valentová_2018_vp.doc 51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet