Rizika zavádění nového výrobku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rizika zavádění nového výrobku

Show full item record

No preview available
Title: Rizika zavádění nového výrobku
Author: Beran, Radek
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Bakalářská práce se zabývá zaváděním nového výrobku jogurt Klasik na trh společností Meggle, s.r.o. a obsahuje analýzu rizik, která zavádění nového výrobku na trh přinášejí. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V první části jsou definovány základní pojmy, které souvisejí s problematikou zavádění nového výrobku na trh. V praktické části využijeme teoretické poznatky v praxi a obsahuje přestavení společnosti Meggle, s.r.o., ve které bude nový výrobek zaváděn na trh, a také představení nového výrobku jogurt Klasik. Dále je uvedena marketingová analýza PEST, následně analýza zákazníků a konkurence. Praktická část dále pokračuje SWOT analýzou. Součástí práce jsou také doporučení a návrhy pro zavádění nového výrobku na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42883
Date: 2017-11-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav krizového řízení
Discipline: Ovládání rizik
Grade for thesis and defense: A 48006


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
beran_2018_dp.pdf 3.966Mb PDF View/Open None
beran_2018_op.pdf 329.8Kb PDF View/Open None
beran_2018_vp.pdf 88.93Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account