Rizika zavádění nového výrobku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Rizika zavádění nového výrobku |
Author: |
Beran, Radek
|
Advisor: |
Tomaštík, Marek
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá zaváděním nového výrobku jogurt Klasik na trh společností Meggle, s.r.o. a obsahuje analýzu rizik, která zavádění nového výrobku na trh přinášejí. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V první části jsou definovány základní pojmy, které souvisejí s problematikou zavádění nového výrobku na trh. V praktické části využijeme teoretické poznatky v praxi a obsahuje přestavení společnosti Meggle, s.r.o., ve které bude nový výrobek zaváděn na trh, a také představení nového výrobku jogurt Klasik. Dále je uvedena marketingová analýza PEST, následně analýza zákazníků a konkurence. Praktická část dále pokračuje SWOT analýzou. Součástí práce jsou také doporučení a návrhy pro zavádění nového výrobku na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42883
|
Date:
|
2017-11-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav krizového řízení |
Discipline:
|
Ovládání rizik |
Grade for thesis and defense:
|
A
48006
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account