Film jako médium propagace v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Film jako médium propagace v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Film jako médium propagace v ČR
Autor: Kašparová, Marta
Vedoucí: Janíková, Jana
Abstrakt: Práce pojednává o problematice product placementu ve filmu s důrazem na jeho význam pro české inzerenty a možnosti uplatnění v podmínkách českého filmového průmyslu. Product placement je formou komerční prezentace, která spočívá v integrování značkových produktů do prostředí, v němž není reklamní sdělení a priori očekáváno. Teoretická část shrnuje poznatky kinematografie hollywoodu a charakterizuje české prostředí. V praktické části je provedena detailní analýza product placementu ve zvolených filmech domácí produkce a výzkum u produkčních společností formou strukturovaného dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/428
Datum: 2005-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2718


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kašparová_2006_dp.pdfZablokované 2.732Mb PDF
kašparová_2006_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kašparová_2006_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet