Vytvoření grafického manuálu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vytvoření grafického manuálu vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chramcov, Bronislav
dc.contributor.author Belková, Monika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:42Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:42Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43197
dc.description.abstract Obsahem této práce je rozebrání problematiky grafického manuálu, který je nedílnou sou-částí prezentace každé společnosti. Nejvíce se zaměřuje na logo, zásady jeho tvorby. Praktická část je zaměřena na vytvoření loga pro konkrétní společnost a aplikaci na různé prvky jako jsou tiskopisy, propagační materiály, dárkové předměty apod. Tyto komponenty společně utvářejí vnímání podniku.
dc.format 73
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Jednotný vizuální styl cs
dc.subject Corporate design cs
dc.subject Grafický manuál cs
dc.subject Značka cs
dc.subject Logo cs
dc.subject Image společ-nosti cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Počítačová grafika cs
dc.subject United visual style en
dc.subject Corporate design en
dc.subject Graphic manual en
dc.subject Brand en
dc.subject Logo en
dc.subject Image of company en
dc.subject Marketing en
dc.subject Computer Graphics en
dc.title Vytvoření grafického manuálu vybrané společnosti
dc.title.alternative The Creation of a Graphics Manual for a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gazdoš, František
dc.date.accepted 2018-06-14
dc.description.abstract-translated The content of barchelor´s thesis solve the of the issue of the graphic manual, which is an integral part of the presentation of each company. Most focuses on the logo, the principles of its creation. The practical part is focused on creating a logo for a particular company and applying to various elements such as printed matter, promotional materials, gift items, etc. These components create the perception of the company.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 48390
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-24
local.subject identita organizace cs
local.subject corporate identity en


Files in this item

Files Size Format View Description
belková_2018_dp.pdf 5.500Mb PDF View/Open None
belková_2018_op.pdf 218.4Kb PDF View/Open None
belková_2018_vp.pdf 223.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account