Marketingová komunikace firmy Holík International

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace firmy Holík International

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace firmy Holík International
Autor: Ročáková Červinková, Jana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Dále se zaměřuje na oblast strategie reklamy z pohledu psychologických účinků a na oblast podpory prodeje. Zabývá se pohledem na kreativní činnosti, komunikační strategie, na význam médií pro reklamu a výzkumem účinků. Hlavní náplní praktické části je analýza reklamy a podpory prodeje společnosti Holík International s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou vytvořeny vhodná doporučení a návrhy vedoucí ke zkvalitnění stávající situace v oblasti marketingové komu-nikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4346
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6745


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ročáková červinková_2007_bp.pdf 3.197Mb PDF Zobrazit/otevřít
ročáková červinková_2007_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ročáková červinková_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet