[NEOBHÁJENO] Rozvoj komunikativních kompetencí dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Rozvoj komunikativních kompetencí dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balaban Cakirpaloglu, Irena
dc.contributor.author Matušková, Naděžda
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:56Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:56Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43547
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na problematiku rozvoje komunikačních dovedností dětí předškolního věku. Cílem je zmapovat úroveň komunikačních dovedností dětí předškolního věku. Tvoří je teoretická a praktická část. Teoretická část pojednává o rodině a jejím vlivu na rozvoj komunikačních dovedností dítěte, o mateřské škole a jejím vlivu na rozvoj komunikačních dovedností dítěte. Pojednává také o pojmu školní zralost a Rámcovém vzdělávacím programu, kterým se řídí Mateřské školy. Praktickou část tvoří zpracování sesbíraných dotazníků a výsledky výzkumu.
dc.format 109
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject rozvoj komunikačních dovedností cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject family en
dc.subject The nursery school en
dc.subject preschool age en
dc.subject development of communication skills en
dc.subject the maturity en
dc.title [NEOBHÁJENO] Rozvoj komunikativních kompetencí dětí předškolního věku
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Development of Personalities of Preschool Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated The Thesis is focused on the development of communication skills of the preschool childrens. The aim is the map of the level of the communication skills of the preschool chilrens. The thesis consists theoretical and practical part. The theoretical part deals on family and its influence on the development of communication skills of preschool childrens, discuss of the nursery school and its influence on the development of communication skills of preschool children. The theoretical part deals on also about term of the maturity and the Framework educational programme for preschool education. The practical part forms processing of the collected questionnaires
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 48942
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2018-04-20
local.subject komunikační dovednosti cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject communication skills en
local.subject preschool children en


Files in this item

Files Size Format View Description
matušková_2018_dp.pdf 2.230Mb PDF View/Open None
matušková_2018_op.docx 18.77Kb Unknown View/Open None
matušková_2018_vp.docx 16.80Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account