Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o.
Autor: Polzerová, Nicola
Vedoucí: Němcová, Jana
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na zlepšení propagace nově otevřeného centra CZ Clinic. Cílem diplomové práce je navržení plánu marketingové komunikace pro nově otevřené centrum jednodenní chirurgie. Obsahem teoretické části práce je zpracování literární rešerše pojednávající o marketingu v oblasti zdravotnictví a o jednodenní chirurgii. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového prostředí CZ Clinic. Na základě marketingových analýz jsou definovány cílové skupiny a komunikační nástroje. V projektové části je navržena komunikační strategie pro cílovou skupinu pacientů prostřednictvím webových stránek, facebookového profilu, slavnostního otevření, reportáže, článku v tisku a vzdělávacích akcí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43639
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49086


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
polzerová_2018_dp.pdf 7.003Mb PDF Zobrazit/otevřít None
polzerová_2018_op.pdf 1.128Mb PDF Zobrazit/otevřít None
polzerová_2018_vp.docx 29.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet