Návrh marketingové komunikace Vlastivědného muzea v Šumperku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové komunikace Vlastivědného muzea v Šumperku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové komunikace Vlastivědného muzea v Šumperku
Autor: Pospíšilová, Anna
Vedoucí: Tomancová, Lucie
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt vedoucí ke zlepšení a zefektivnění současné marketingové komunikace Vlastivědného muzea v Šumperku. V teoretické části byly zpracovány poznatky o neziskových organizacích a marketingových pojmech, získaných z dostupných literárních zdrojů. V praktické části práce bylo představeno Vlastivědné muzeum v Šumperku, provedena analýza marketinkového mixu služeb a analýza současné marketingové komunikace. Prostřednictvím dotazníkového průzkumu byly získány poznatky týkající se marketingové komunikace. K identifikaci prostředí organizace byla použita PEST analýza, SWOT analýza a analýza konkurence. Hlavním přínosem práce jsou návrhy a doporučení uvedené v závěrečné části práce spolu s projektem zaměřeným na zlepšení současné marketingové komunikace. Celý projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43656
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49111


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pospíšilová_2018_dp.pdf 5.355Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pospíšilová_2018_op.pdf 1.843Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pospíšilová_2018_vp.docx 24.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet