Projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh
Autor: Vlášková, Klára
Vedoucí: Benyahya, Petra
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s tématem práce. V praktické části je představena vybraná firma, provedena situační analýza zahrnující PEST analýzu a Porterův model pěti sil, dále je proveden kvantitativní průzkum. V projektu jsou nejprve navrženy dva nové produkty, a sice obecný interkulturní kurz a kurz zaměřený na rozdíly mezi českou a čínskou kulturou. Následně jsou určeny cílové skupiny, vytyčeny marketingové a komunikační strategie a cíle, dále jsou představeny komunikační nástroje. Na závěr je celý projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43676
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 49142


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vlášková_2018_dp.pdf 2.429Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vlášková_2018_op.docx 24.54Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vlášková_2018_vp.docx 24.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet