Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s.
Autor: Osičková, Iva
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: CRM, nebo-li řízení vztahů se zákazníky, je charakteristickým znakem každého úspěšného podniku počátku jednadvacátého století. Ve své práci bych chtěla vypracovat doporučení pro úspěšné zavedení systému CRM ve firmě BORS Břeclav a.s. V teoretické části rozeberu v současnosti aktuální zdroje týkající se problematiky CRM. V analytické části uvedu profil firmy a pomocí odborných analýz vyhodnotím současný vztah péče o zákazníky. Vypracuji jeho přednosti a nedostatky, navrhnu doporučení pro zlepšení současného stavu, které by společnosti zaručily zvýšení konkurenceschopnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/437
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.06.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4168


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
osičková_2006_bp.pdfZablokované 1.154Mb PDF Zobrazit/otevřít
osičková_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet