Význam domácích úkolů na středních školách z pohledu učitelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam domácích úkolů na středních školách z pohledu učitelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam domácích úkolů na středních školách z pohledu učitelů
Autor: Podolská, Eva
Vedoucí: Petrů Puhrová, Barbora
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku domácích úkolů z pohledu učitelů na střeních školách. Jejím cílem je zmapovat názor učitelů středních škol na tuto problematiku. Nejsou opomenuty teoretické poznatky zabývající se tímto tématem, vymezení základních pojmů, postupy při zadávání domácích úkolů včetně jejich kontroly a hodnocení, a také vztah učitele a žáka ve výuce a při práci s domácími úkoly. Praktická část je poté zaměřena realizaci průzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. V rámci vybraných otázek jsou analyzovány data, ze kterých jsou poté vyvozeny závěry. Je nastíněno, jaký názor zastávají k této problematice učitelé středních škol. Nechybí ani doporučení pro praxi středních škol, aby se domácí úkoly staly vhodným prostředkem vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43914
Datum: 2018-10-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 50866


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
podolská_2019_dp.pdf 2.911Mb PDF Zobrazit/otevřít None
podolská_2019_op.docx 17.15Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
podolská_2019_vp.docx 18.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet