Inkluzivní vzdělávání z pohledu asistentů pedagoga

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Inkluzivní vzdělávání z pohledu asistentů pedagoga

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Inkluzivní vzdělávání z pohledu asistentů pedagoga
Autor: Dolanská, Kristýna
Vedoucí: Hrnčiříková, Zuzana
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním pohledem asistentů pedagoga. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu inkluzivního vzdělávání a stavem v České republice. Také je zde vztah integrace a inkluze. Dále se definuje pojem inkluzivní škola, jak ji rozeznat, kdo jsou její aktéři a jaké jsou vlivy na úspěšnou inkluzi. V závěrečné části teoretického úseku se zabývá asistentem pedagoga, osobnostními a kvalifikačními předpoklady, metodikou, a především spoluprací s aktéry inkluzivního vzdělávání. Praktická část je stavěna na polostrukturovaném rozhovoru s asistenty pedagoga. Cílem diplomové práce je zjištění pohledu asistentů pedagoga na inkluzivní vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44093
Datum: 2018-11-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 51091


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dolanská_2019_dp.pdf 1.808Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dolanská_2019_op.docx 20.31Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dolanská_2019_vp.docx 17.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet