Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách
Autor: Pokorný, Norbert
Vedoucí: Liebenberger, Július; Štěpánek, Martin
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje filmovému jazyku a počítačovým hrám, především se zaměřuje na práci kameramana a jeho roli v počítačových hrách v porovnání s filmem, v čem jsou si podobní a odlišní. Jejím cílem je prakticky analyzovat technologie v počítačových hrách převzaté z filmu. Také zobrazuje vývoj a možnou budoucnost práce kameramanů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44333
Datum: 2018-12-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Kamera
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 51396


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pokorný_2019_dp.pdf 3.209Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pokorný_2019_op.pdf 135.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
pokorný_2019_vp.pdf 130.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet