Využití dětského portfolia ve škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití dětského portfolia ve škole

Show simple item record

dc.contributor.author Trávníčková, Petra
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:58Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:58Z
dc.date.issued 2018-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44781
dc.description.abstract Předkládaná rigorózní práce je zaměřena na využití portfolia v prostředí školy. Teoretická část práce se věnuje dvojímu pojetí portfolia v rovině pozitivistické a konstruktivistické. Au-torka představuje teoretická východiska a současné poznatky v oblasti využívání dětského portfolia v mateřské škole. Empirická část práce je realizována v duchu kvalitativního de-signu. Výzkum byl realizován s použitím metod obsahové analýzy dětských portfolií a in-terview s dětmi. Výzkumná zjištění jsou interpretována a zpracována do diskuse a doporu-čení pro praxi mateřských škol. V závěru práce jsou představena schémata využívání dět-ského portfolia v mateřské škole.
dc.format 99 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dětské portfolio cs
dc.subject pozitivistické a konstruktivistické pojetí dětského portfolia cs
dc.subject child´s portfolio en
dc.subject pozitivist and konstruktivist concept of child´s portfolio en
dc.title Využití dětského portfolia ve škole
dc.title.alternative Using the child's portfolio at school
dc.type diplomová práce cs
dc.date.accepted 2019-06-06
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on the usage of the portfolio at the school environment. The theoretical part of the thesis deals with the dual conception of the portfolio on the positivist and con-structivist plane. The author presents the theoretical background and current knowledge in the area of the usage of child's portfolio in kindergarten. The empirical part is realized in the spirit of qualitative design. The research was carried out using the methods of content ana-lysis of children's portfolios and interviews with children. The research findings are inter-preted and elaborated into the discussion and recommendations for the practice of kinder-gartens. In conclusion are presented the schematics about usage child´s portfolio in kinder-garten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name PhDr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 52124
dc.date.submitted 2019-04-30
local.subject mateřské školy cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject portfolio pedagogické cs
local.subject kindergartens en
local.subject preschool children en
local.subject portfolio (pedagogy) en


Files in this item

Files Size Format View Description
trávníčková_2019_dp.pdf 3.276Mb PDF View/Open None
trávníčková_2019_op.docx 23.05Kb Unknown View/Open None
trávníčková_2019_op.docx 0bytes Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account