Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy
Autor: Fafílek, Michael
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je návrh projektu rozšíření produktového portfolia obchodní firmy. Pro analýzu situace na trhu s rybářskými potřebami byla použita situační analýza 5C a SWOT analýza. Byl také proveden primární sběr dat prostřednictvím dotazníkového šet-ření potenciálních klientů na Zlínském trhu. Data byla zpracována pomocí MS Excel a bylo provedeno následné vyhodnocení deskriptivní statistikou. Podstatou analýz bylo zjištění silných a slabých stránek společnosti, jejich hrozeb a příležitostí. Na základě vyhodnocených analýz a průzkumu trhu byl vytvořen marketingový mix na inovovaný produkt. Marketingový mix byl nejvíce rozpracován v oblasti produktu a komu-nikace. V závěru byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Na základě zjištěných skutečností je možné úspěšně zavést inovovaný produkt na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44784
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 52140


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fafílek_2019_dp.pdf 2.384Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fafílek_2019_op.docx 24.19Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fafílek_2019_vp.docx 24.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet