Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia
Autor: Martinek, Marek
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia a následně vytvořit projekt, který by odstranil nedostatky či slabé stránky marketingové komunikace tohoto klubu. Práce byla rozdělena na tři části, kdy v první byla zpracována literární rešerše zabývající se problematikou marketingové komunikace. Druhá část analyzovala současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření byly odhaleny určité nedostatky, které se snažil navržený projekt aktivně eliminovat. Vytvořený projekt byl v závěru diplomové práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44801
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 52161


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
martinek_2019_dp.pdf 4.496Mb PDF Zobrazit/otevřít None
martinek_2019_op.docx 24.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
martinek_2019_vp.docx 29.49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet