Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce
Autor: Hannichová, Eva
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce se zabývá popisem mediálního plánování, vývojem internetového a tiskového re-klamního trhu a charakteristikou základních organizací působících na těchto trzích. V praktické části autorka analyzuje konkrétní projekty organizací, uvádí formy měření internetu a tisku ve vztahu k plánování reklamních kampaní. Na příkladu crossmediálních kampaní autorka ukazuje možnosti zahrnutí internetu do klasického mediaplánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4482
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4849


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hannichová_2007_bp.pdfZablokované 645.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
hannichová_2007_vp.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hannichová_2007_op.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet