A Marketing Mix Analysis of a Selected Company

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Marketing Mix Analysis of a Selected Company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Autor: Doležal, Vojtěch
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu vybrané společnosti, která poskytuje fotografické a kinematické služby. Práce byla rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části byly na základě literární rešerše popsány a následně shrnuty základní pojmy, které souvisí s marketingovým mixem a následně s vnitřním, vnějším a mezoprostředím společnosti. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti. Na základě výsledků analýzy byla pro vybranou společnost navržena doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu, které mají za cíl zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a následně také konkurenceschopnosti společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44942
Datum: 2018-11-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 52359


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
doležal_2019_dp.pdf 2.078Mb PDF Zobrazit/otevřít None
doležal_2019_op.pdf 173.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
doležal_2019_vp.doc 83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet