A Marketing Mix of a Selected Company

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Marketing Mix of a Selected Company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Marketing Mix of a Selected Company
Autor: Drábková, Daniela
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o analýza marketingového mixu u vybrané společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou zákazníci vybrané společnosti spokojeni s nabízenými službami. Tato práce je rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový mix u společností, co nabízí služby, co je to wellness, ale také marketingový výzkum a SWOT analýza. Závěr teoretické části definuje hlavní cíl, dílčí cíle, výzkumné otázky a výzkumné metody. Praktická část pojednává o analýzách marketingového mixu, ze kterých jsou vyvozeny závěry a doporučení pro danou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44944
Datum: 2018-11-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 52361


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
drábková_2019_dp.pdf 2.485Mb PDF Zobrazit/otevřít None
drábková_2019_op.doc 47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
drábková_2019_vp.docx 20.92Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet