Marketingová analýza podniku Železiarne Podbrezová, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová analýza podniku Železiarne Podbrezová, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová analýza podniku Železiarne Podbrezová, a.s.
Autor: Fedorová, Emília
Vedoucí: Haltofová, Barbora
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku. Teoretická část se zabýva teorií marketingu, část analytická převádí tuto teorii do praxe. Analýza byla zpracována díky dopředu vybraným marketingovým analýzám jako jsou PESTLE a SWOT analýza, Porterův model 5 konkurenčních sil a následne prevedené do analýza marketingového mixu železáren. Tyto analýzy odhalily výhody stejně tak jako i nedostatky dané firmy. Kromě snažení firmy neustále generovat zisk, by také měly být brány v úvahu dopady produkce na život a snaha o zvýšení atraktivity podniku medzi mládežou. Mezi nedostatky, na které tato práce upozorňuje, patří nedostatečná propagace environmentální politiky dané firmy, její propagace a take nedostatečná motivace maturantu začít po skončení školy pracovat pro tuto firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44971
Datum: 2018-11-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 52390


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fedorová_2019_dp.pdf 2.139Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fedorová_2019_op.doc 84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fedorová_2019_vp.pdf 143.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet