Zavedení e-shopu na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zavedení e-shopu na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zavedení e-shopu na trh
Autor: Klementová, Marie
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast elektronického obchodování a konkrétně na založení elektronického obchodu fyzickou osobou s minimálními finančními náklady. Úvodem jsou vysvětleny základní pojmy a převážná část teoretické části je věnována založení a provozování elektronického obchodu, struktuře uživatelů Internetu a charakteristice internetových zákazníků. Poznatky z této části jsou následně využity v analýze existujícího elektronického obchodu s outdoorovým vybavením a zejména v projektové části, která přináší návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace konkrétního e-shopu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/450
Datum: 2006-05-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2016
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2719


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klementová_2006_dp.pdfZablokované 1.369Mb PDF Zobrazit/otevřít
klementová_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
klementová_2006_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet