Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz
Autor: Hlivka, Michal
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku e-shopů, a to především na českém trhu. Obsahuje definici rozdílů mezi kamenným obchodem a e-shopem, definici cílové skupiny uživatelů internetu v roce 2006, hodnotící kritéria pro analýzu, principy SEO, historii e-shopů v ČR a EU a analýzu vybraných e-shopů v ČR a ve světě pomocí sémantického diferenciálu. Projektová část obsahuje vybudování e-shopu pod doménovým jménem dobrynakup.cz, jeho rozvoj a propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4510
Datum: 2007-04-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4937


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hlivka_2007_dp.pdf 17.97Mb PDF Zobrazit/otevřít
hlivka_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hlivka_2007_op.doc 77Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet