Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Autor: Konvičná, Denisa
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a na základě této analýzy hledat cestu, jak efektivněji oslovit cílovou skupinu. Podstatou řešení bylo provedení analýzy nástrojů marketingové komunikace, které daná fakulta využívá ke své propagaci, a provedení interního dotazníkového šetření, jež mělo za cíl zjistit jak silné, tak i slabé stránky propagace. Výsledky dotazníkového šetření a provedené analýzy byly shrnuty pomocí SWOT analýzy. Hlavní zjištění spočívalo převážně v pochopení důležitosti on-line nástrojů marketingové komunikace, ale také v uvědomění si, že i osobní komunikace a tradiční komunikační nástroje jsou pořád důležitým prvkem propagačních aktivit fakulty. Na základě zjištěných výsledků byla navrhnuta doporučení zaměřená na podporu silných stránek a na vylepšení slabých stránek marketingové komunikace fakulty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45134
Datum: 2019-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 52625


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
konvičná_2019_dp.pdf 4.591Mb PDF Zobrazit/otevřít None
konvičná_2019_op.docx 22.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
konvičná_2019_vp.docx 22.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet