Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y
Autor: Bosáková, Kateřina
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace divadla vůči generaci Y. Nejprve se věnuje teoretickým poznatkům dané problematiky - divadlu, jeho propagaci a generaci Y. Dále popisuje základní charakteristiku vybraného divadla (Těšínské divadlo Český Těšín). Na základě získaných informací je definována marketingová komunikace organizace vůči generaci Y. V souladu s výsledky provedeného výzkumu (dotazníkové šetření) formuluji vlastní návrhy na možné změny způsobu propagace Těšínského divadla Český Těšín vůči mileniálům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45463
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bosáková_2019_dp.pdf 2.966Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bosáková_2019_op.doc 138.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bosáková_2019_vp.docx 122.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet