Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie
Autor: Dušková, Dominika
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Tato bakalářská práce zkoumá Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako marketing na internetu, sociální sítě, Instagram, marketing služeb a chování zákazníka. Součástí je také metodika výzkumu, v rámci které jsou definovány cíle, účel práce a výzkumné otázky. Praktická část práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního i kvalitativního výzkumu a zodpovězením výzkumných otázek. Nachází se zde také případné návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45470
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53137


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dušková_2019_dp.pdf 2.509Mb PDF Zobrazit/otevřít
dušková_2019_dp.zip 105.0Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
dušková_2019_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dušková_2019_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet