Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Dušková, Dominika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45470
dc.description.abstract Tato bakalářská práce zkoumá Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako marketing na internetu, sociální sítě, Instagram, marketing služeb a chování zákazníka. Součástí je také metodika výzkumu, v rámci které jsou definovány cíle, účel práce a výzkumné otázky. Praktická část práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního i kvalitativního výzkumu a zodpovězením výzkumných otázek. Nachází se zde také případné návrhy a doporučení.
dc.format 70 s. (106 456 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing na internetu cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject gastronomie cs
dc.subject nákupní chování spotřebitele cs
dc.subject marketingový nástroj cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject social media marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject Instagram en
dc.subject marketing of services en
dc.subject gastronomy en
dc.subject customer behaviour en
dc.title Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie
dc.title.alternative Instagram as a Marketing Tool in Gastronomy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines Instagram as a marketing tool in the field of gastronomy. The theoretical part defines basic terms such as internet marketing, social networks, Instagram, marketing of services and customer behavior. It also includes research methodology, which defines objectives, purpose of the thesis and research questions. The practical part deals with the evaluation of quantitative and qualitative research and answering research questions. Based on the result there are given suggestions and recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53137
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
dušková_2019_dp.pdf 2.509Mb PDF View/Open
dušková_2019_dp.zip 105.0Mb application/zip View/Open None
dušková_2019_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
dušková_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account