Obsahová a komparativní analýza časopisu Vogue

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Obsahová a komparativní analýza časopisu Vogue

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Obsahová a komparativní analýza časopisu Vogue
Autor: Hamouzová, Pavlína
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce na téma Obsahová a komparativní analýza časopisu Vogue se zabývá československou verzí časopisu Vogue. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje historickému i současnému postavení tištěných médií, charakteristice ženských časopisů a mediálnímu systému v České republice. Dále zkoumá financování tištěných médií a konkrétně se zaměřuje na charakteristiku inzerce a dalších forem tištěné reklamy. Praktická část se zabývá obsahovou analýzou časopisu Vogue konkrétně z pohledu tištěné inzerce. Součástí praktické části je také vyhodnocení individuálních rozhovorů s vybranými recipienty ze dvou věkových skupin z cílové skupiny časopisu. Cílem práce je zjistit názory a postoje těchto dvou věkových kategorií cílové skupiny časopisu Vogue na tištěnou inzerci v tomto časopise. Mezi další cíle patří zjištění procentuálního zastoupení reklamy v časopise Vogue a ostatních magazínech a porovnání americké a československé verze časopisu Vogue.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45475
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53144


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hamouzová_2019_dp.pdf 4.462Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hamouzová_2019_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hamouzová_2019_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet