Budování značky začínajících designérů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky začínajících designérů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky začínajících designérů
Autor: Hanáčková, Kristýna
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky začínajících designérů, konkrétně designérky Evy Klabalové a její značky Kave footwear, která vyrábí své boty ze zbytko-vých materiálů. V teoretické části jsou popsána témata jako marketingový mix, značka, budování značky, design, a to za pomoci odborné literatury. Součástí teoretické části práce je také metodika práce. V druhé části práce, kterou je část praktická, je představena značka Kave footwear a dále zodpovězeny výzkumné otázky na základě kvalitativního šetření, konkrétně polo-strukturovaného rozhovoru s designérkou Evou Klabalovou a koncovými zákazníky a dále analýzou SWOT. Na závěr je také přidáno doporučení na základě vyhodnocení všech šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45476
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53145


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hanáčková_2019_dp.pdf 2.078Mb PDF Zobrazit/otevřít
hanáčková_2019_dp.zip 139.8Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
hanáčková_2019_op.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hanáčková_2019_vp.docx 121.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet